måndag 28 maj 2018

Liten uppdatering

Det är många som har frågat om jag inte ska komma tillbaka till bloggvärlden snart, så jag tänkte att en uppdatering vore ju trevligt. Just nu så är det fortfarande mycket med plugget, jobbet och livet. Jag har läst väldigt lite de under en lång tid, men nu börjar läsglädjen så småningom att återvända. Jag har dock svårt att fokusera på recensioner, det är så skönt att bara läsa för läsandets skull. Jag har fått en massa fina recex dock, så tanken är att jag ska lägga upp recensionerna på dem allt eftersom. Jag märker dock vad ringrostig jag är nu när jag skriver, även om det samtidigt är kul att recensera igen. Sedan får vi se om det här kommer att leda till mer bloggande eller inte, men jag saknar er. Och jag läser era bloggar, även om jag är dålig på att kommentera. <3

3 kommentarer:

  1. Vad roligt det var med en uppdatering från dig! Saknar dina inlägg <3 <3

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att höra ändå! Hoppas läsningen fortsätter kännas rolig och att bloggandet i så fall blir på ett sätt som passar :)

    SvaraRadera
  3. Kul att höra från ditt hörn internet igen Petra! Det har varit tomt utan dig. <3 <3 <3

    SvaraRadera