söndag 29 januari 2017

Book Haul


The Cursed Queen av Sarah Fine
Windwitch av Susan Dennard


Middagsmörker av Charlotte Cederlund - Stort tack till Opal för recexet!


The Last Harvest av Kim Liggett
Paper Valentine av Brenna Yovanoff

Dessa böcker har jag fått hem under de senaste veckorna. Windwitch & The Last Harvest är utlästa, och båda var jättebra. The Cursed Queen är en väldigt efterlängtad uppföljare, Middagsmörker är en bok jag länge varit nyfiken på, och Paper Valentine (som jag köpte av Jennifer, stort tack) är den av Yovanoffs böcker jag alltid velat läsa mest. Så jag ser helt klart fram emot att läsa dem, och förväntningarna är höga. :)

Har du läst, eller vill du läsa, någon av böckerna? Vad tyckte du i såna fall?

4 kommentarer:

  1. Har inte läst någon av dessa, men är väldigt sugen på Windwitch (ska bara läsa Truthwitch först :P) och Paper Valentine. Ser fram emot att se vad du tycker om dem! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Truthwitch + Windwitch är alldeles fantastiskt bra. Du måste helt klart läsa dem snart! :) Paper Valentine har jag precis börjat med, och gillar än så länge. :)

      Radera
  2. Wow, what a lovely book haul! Hope you enjoy all of your new books :D Thanks for sharing!

    Brittany @ Brittany's Book Rambles

    SvaraRadera