söndag 11 augusti 2013

Super Six Sunday - Killer Endings


Varje söndag anordnar Bewitched Bookworms en Super Six Sunday.
Här anger man sin Topp 6 av veckans valda ämne, som idag är:
Killer Endings


6. Beautiful Chaos av Kami Garcia & Margaret Stohl
Det här slutet krossade mitt hjärta en aning och jag älskade det.


5. Enshadowed av Kelly Creagh
Alltså, slutet..AHH! Jag fattar inte att jag kommer behöva vänta ända till nästa år för 
fortsättningen på den här serien.


4. Opal av Jennifer L. Armentrout
Why, JLA? Why?


3. The Mark of Athena av Rick Riordan
Jag kan inte..det finns inga ord..åhh..


2. Harry Potter and the Half-Blood Prince av J.K. Rowling
No comments..


1. Delirium & Pandemonium av Lauren Oliver
Båda dessa slut påverkade mig på olika sätt och är samtidigt de värsta och de bästa slut
jag någonsin läst.

Bubblare: Demonglass av Rachel Hawkins, Catching Fire av Suzanne Collins, Taken by Storm
av Jennifer Lynn Barnes, Insurgent av Veronica Roth & Linger av Maggie Stiefvater

2 kommentarer: