tisdag 26 februari 2013

Top Ten Tuesday - Authors That I'd Put On My Auto-Buy List


Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday.
Här ger man sin Topp 10 i veckans valda ämne som denna vecka är:
Top Ten Authors That I'd Put On My Auto-Buy List 
(basically an auto-buy list is no questions asked..you love this author so much that no matter what they wrote next you'd buy regardless of genre or subject matter).


10. Kristen Simmons, Article 5
9. Veronica Roth, Divergent
8. Rachel Hawkins, Hex Hall


7. Courtney Summers, Some Girls Are, Cracked Up to Be
6. Maggie Stiefvater, The Wolves of Mercy Falls, The Raven Boys
5. Kody Keplinger, The DUFF, A Midsummer's Nightmare


4. Julie Kagawa, The Iron Fey, The Immortal Rules
3. Cassandra Clare, The Mortal Instruments, The Infernal Devices
2. Jennifer L. Armentrout, Obsidian, Half-Blood


1. Lauren Oliver, Before I Fall, Delirium

4 kommentarer:

  1. Jag har också Maggie Stiefvater på min auto-buy list. Men vet vad som är knasigt? Jag har inte läst en enda bok av henne än. Jag köper böckerna bara för alla andra säger de är bra, måste verkligen ta och läsa en bok snart, har ju ändå fyra böcker med henne i bokhyllan :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Jag dör, vad rolig du är. :) Jag tycker definitivt att du ska ta och läsa en av hennes böcker asap, jag har älskat alla (utom Forever). :)

      Radera
  2. Cassandra clare is on my list too! I also love Jennifer L Armentrout and Veronica Roth! Great list :)

    Here's my Top Ten!

    SvaraRadera
  3. Great list!!!!!! We have a very similar list :)
    Beth @ YA Vixens
    Vixen's Top Ten!

    SvaraRadera