lördag 4 maj 2013

Book Haul - Födelsedagspresenter + The Elite

Den här veckan fick jag hem The Elite som jag hade beställt, och jag fick en hel del böcker i födelsedagspresent:


17 & Gone av Nova Ren Suma
With All My Soul av Rachel Vincent
The Madman's Daughter av Megan Shepherd
Pivot Point av Kasie West
The Nightmare Affair av Mindee Arnett


The Program av Suzanne Young
Rebel Heart av Moira Young
Altered av Jennifer Rush
The Rules av Stacey Kade
Prodigy av Marie Lu


Point of Retreat av Colleen Hoover
Light av Michael Grant
The Friday Society av Adrienne Kress
Skylark av Meagan Spooner


Isprinsessan av Camilla Läckberg
Vintervålnader av Kate Mosse
Till offer åt Molok av Åsa Larsson
Kärt barn av Joanne Harris
The Elite av Kiera Cass

Egentligen så har jag ju hela Gone serien i paperback format, men kolla vad snygg Light är,
just nu är den en av de finaste böckerna jag har:







21 kommentarer:

  1. Grattis igen! Så många böcker jag vill ha!

    SvaraRadera
  2. Waaahh! Så många böcker som jag också vill ha!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev jätteglad, önskar att jag kunde läsa alla samtidigt. :)

      Radera
  3. Åh så många böcker jag också vill ha! Och grattis så klart! :D

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott :) Sjukt många intressanta böcker. Jag såg Light i bokaffären häromdagen och den är verkligen skjukt snygg! Skylark har oxå ett riktigt snyggt omslag..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ah, visst är den fin? Och mycket finare i verkligheten tycker jag. :) Mm, Skylark är riktigt snygg den med. :)

      Radera
  5. Grattis i efterskott! Liiite avis på alla böcker :)

    SvaraRadera
  6. Grattis igen! Ser ut som en samling riktigt bra böcker! Håller med Linnea om att vara avis! ;)

    SvaraRadera
  7. Gratits, och jättemycket fina böcker du har fått! :D

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen! (I efterskott antar jag..?) Och gud vad många härliga böcker!

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott! Och åh, vad roligt med alla fina böcker! Är speciellt avis på Skylark, The Nightmare Affair, The Program och 17 & Gone! Ser fram emot alla recensioner! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! <3 :) The Program är en av dem jag är mest nyfiken på..ska nog faktiskt läsa den nu bara för att. :)

      Radera
  10. Grattis i efterskott och jag är så avis på alla dina födelsedagsböcker, de verkar helt awesome ju! :D

    SvaraRadera