tisdag 15 oktober 2013

Top Ten Tuesday - Recensionsexemplar


Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday.
Här ger man sin Topp 10 i veckans valda ämne som denna vecka är:
Top Ten Books I Was "Forced" to Read

Men eftersom jag inte gillat en enda bok jag varit tvungen att läsa, så beslöt jag mig för att ändra lite på ämnet och Top Ten blir idag istället mina favoriter bland de recex jag fått..alltså;

Top Ten Recensionsexemplar


10. Hemligheternas rike av Kristin Cashore
9. Dash & Lilys utmaningsbok av Rachel Cohn och David Levithan
8. Sagoberättaren av Antonia Michaelis


7. Midattsgränden av Rachel Caine
6. Giftet av Maria V. Snyder
5. Smaragdernas bok av John Stephens


4. Rubinernas bok av John Stephens
3. Tyst av Hannah Harrington
2. Magin av Maria V. Snyder


1. Kodnamn Verity av Elizabeth Wein

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar