tisdag 26 mars 2013

Top Ten Tuesday - Books I Recommend The Most


Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday.
Här ger man sin Topp 10 i veckans valda ämne som denna vecka är:
Top Ten  Books I Recommend The Most


10. Hex Hall av Rachel Hawkins
9. Divergent av Veronica Roth
8. Born at Midnight av C.C. Hunter


7. Article 5 av Kristen Simmons
6. City of Bones av Cassandra Clare
5. Jellicoe Road av Melina Marchetta


4. Delirium av Lauren Oliver
3. Obsidian av Jennifer L. Armentrout
2. Cracked Up to Be av Courtney Summers


1. The Hunger Games av Suzanne Collins


7 kommentarer:

  1. Hugergames och Divergent kommer vara med på min top ten tuesday oxå! hur kan man inte rekommendera de böckerna lixom :)

    SvaraRadera
  2. Hunger games har jag rekommenderat till alla jag känner, men jag har bara fått två att faktiskt läsa den x) dock lyckades jag få två kompisar att se filmen istället så jag får väl räkna det som en halvseger ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med, det första som tycker upp i mitt huvud när någon ber om boktips är The Hunger Games. Jag fick till och med min man att läsa, och älska, hela serien trots att han aldrig läser annars. :)
      Två halvsegrar = en hel seger! :D

      Radera
  3. Tog också med Hunger games på min lista! :) Men den kom inte lika långt upp på listan som på din... det kan bero på att jag inte läst dem på ett tag! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstås. :) Jag tror nog att den är med på de flestas listor. :)

      Radera
  4. I must read this Shadow Falls series, it looks so good! Also the jellicoe road book I have seen alot today!

    My Top Ten Tuesday!

    SvaraRadera