lördag 12 juli 2014

Book Haul


On the Fence av Kasie West
Midnight Thief av Livia Blackburne
The Kiss of Deception av Mary E. Pearson


Fablehaven av Brandon Mull
Rise of the Evening Star av Brandon Mull
Grip of the Shadow Plague av Brandon Mull
Secrets of the Dragon Sanctuary av Brandon Mull
Keys to the Demon Prison av Brandon Mull  

Dessa böcker har jag fått hem under veckan. Jag har hunnit läsa On the Fence, vilken jag gillade mycket, och The Kiss of Deception som jag tokälskade (och vill rekommenderar till precis alla).
 Ser väldigt fram emot Midnight Thief, och Fablehaven boxen (som jag köpte hem efter att ha sett Emelies positiva recensioner av serien).

Har du läst någon av böckerna? Och vad tyckte du i såna fall?


4 kommentarer:

  1. Jag köpte alla Fablehaven-böckerna men tog mig inte ens igenom den första, inte min typ av böcker, så jag gjorde nog någon Myrorna besökare glad eftersom jag skänkte hela serien dit...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad tråkigt. :/ Då hoppas jag att jag gillar den bättre än vad du gjorde. :)

      Radera
  2. Just de två du läst ärjag så sugen på! Den första för den ser somrig ut, den andra för dess snygga omslag:) och ditt första omdöme låter ju väldigt okej :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul. Jag rekommenderar båda mycket, och hoppas att du tycker om dem om du läser dem. :)

      Radera