söndag 2 december 2012

Cover Characteristic: Laying Down


Varje vecka anordnas Cover Characteristic av Sugar & Snark
Här anger man sina 5 favoritomslag av veckans valda ämne.
Idag är det: Laying down (someone laying down on a bed, on the floor, on their side etc.)


1. Born Wicked av Jessica Spotswood
Ett av mina favoritomslag. Jag älskar blommorna och allt det gröna.
Jag tycker dessutom att omslaget passar bra in på handlingen.


2. Enchanted av Alethea Kontis
Jag älskar klänningen och modellen ser ut som en sagoprinsessa.


3. The Space Between av Brenna Yovanoff
Omslaget är ännu finare i verkligheten med alla detaljer.


4. Stealing Parker av Miranda Kenneally
Somrigt och mysigt omslag.


5. Pretty Dark Nothing av Heather L. Reid
Jag skulle kunna köpa denna bok enbart för omslagets skull.
Jag gillar det mörka och mystiska intryck den ger.

3 kommentarer:

  1. Älskar verkligen omslaget till Bron Wicked! Kan tänka mig att köpa den bara för omslaget skulle! (:

    SV: Va bra! Då har jag verkligen något att se fram emot. :D

    SvaraRadera
  2. Enchanted was a great pick! Cute cover although I didn't like the book. I completely forgot about The Space Inbetween and I own that book! LOL

    SvaraRadera
  3. I really like the Stealing Parker cover!

    SvaraRadera