lördag 19 november 2016

Book Haul - recex & Tales from the Shadowhunter Academy


En av de sista av Annah Nozlin
Splittrade skärvor av Annah Nozlin
Skugga över månen av Annah Nozlin
Det nästan döda trädet av Annah Nozlin


Versioner av oss av Laura Barnett
Uppstigningens brunn del 2 av Brandon Sanderson


Tales from the Shadowhunter Academy av Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan,
Maureen Johnson & Robin Wasserman

Dessa böcker har jag fått hem under de senaste veckorna. Jag blev kontakt av Nozlins förlag om jag var intresserad att läsa någon av Annahs böcker. Det är svensk fantasy, så jag svarade självklart ja och fick 4 stycken. Ser verkligen fram emot att läsa dessa. Sedan fick jag Versioner av oss av Louise Bäckelin förlag, samt den oerhört efterlängtade Mistborn fortsättningen, Uppstigningens brunn, av Brandon Sanderson från Modernista. Än så länge har bara del 2 hittat hit dock, så jag hoppas på att del 1 kommer till veckan. Stort tack till alla! Och sist, men inte minst, fick jag hem Tales from the Shadowhunter Academy. Är lite besviken på att jag råkade köpa fel version dock, jag hatar när omslaget är tryckt direkt på boken. :/ Men det är väl insidan som räknas.. :P

I övrigt så går livet ganska bra. Det är så himla kul att plugga, men jag saknar både bloggandet och läsandet. Dock har jag hunnit med att läsa en hel del den här månaden (mer än vad jag förväntat mig), och jag ligger före i kursplaneringen så det känns bra.

Har du läst, eller vill du läsa, någon av böckerna? Vad tyckte du i såna fall?

4 kommentarer:

  1. Vad fina böcker du har fått hem! Och vad roligt att det går bra med pluggandet och att du tycker att det är roligt :)

    SvaraRadera
  2. Härlig samling böcker :) Skönt att höra att pluggandet går bra. :) Men hoppas du får mer tid till läsandet och bloggandet snart också. :) Man vill ju hinna med både nytta och nöje :) Men kul att det ändå har blivit mer läst än du trodde. Alltid något :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag känner att det är lite mycket nu. Men samtidigt kul. Även om jag hade hoppas på lite mer tid för läsning och bloggning. Men försöker bli klar med kursen 1-2 veckor tidigare, så att jag inte behöver ha min muntliga examination i mellandagarna. Kan vara skönt att bara ta det lugnt då. :P

      Radera