torsdag 2 januari 2014

Månadssammanfattning: December 2013

Lästa böcker:

Alice i Zombielandet av Gena Showalter*
Through the Zombie Glass av Gena Showalter
Racing Savannah av Miranda Kenneally
Nightshade av Andrea Cremer*
Wolfsbane av Andrea Cremer*
Bloodrose av Andrea Cremer*
Aftermath av Andrea Cremer
Entwined av Heather Dixon
Conjured av Sarah Beth Durst
These Broken Stars av Amie Kaufman & Meagan Spooner
The Maze Runner av James Dashner*
The Scorch Trials av James Dashner* 
The Death Cure av James Dashner*
Snakeroot av Andrea Cremer
Sweet Legacy av Tera Lynn Childs

* omläsning

Antal: 15
Svenska: 1
Engelska: 14
Omläsningar: 7
Snittbetyg: 7.68

Bästa bok: Racing Savannah av Miranda Kenneally
Sämsta bok: -
Största överraskning: Through the Zombie Glass av Gena Showalter
Största besvikelse: -


Kommentar: Jag hade inte så mycket lästid i December och det blev många omläsningar. Ingen bok förtjänade att bli månadens sämsta eller månadens besvikelse, och det lägsta betyget jag gav var en 6a. Bästa boken blev Racing Savannah av Miranda Kenneally, och månadens överraskning var Through the Zombie Glass av Gena Showalter.  
Jag hoppas på mer lästid i Januari, och planerar bland annat att läsa mina julklappsböcker.

God fortsättning önskar jag alla bloggläsare!

Vad planerar du att läsa i Januari?  

2 kommentarer:

  1. Vilken lång och härlig lista var min första tanke:)
    Andrea Cramer och James Dashner har jag läst om på så många bokbloggar nu att jag snart måste impulsköpa böckerna tror jag, är så sugen och nyfiken nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag verkligen att du ska göra, allra helst The Maze Runner är en serie jag varmt rekommenderar. :)

      Radera