söndag 8 februari 2015

Hyllvärmare 2015, Uppdatering 1

Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt hur det går för mig i Ta kontroll över bokhyllan utmaningen.
Jag har hittills läst 5 böcker i Februari (och håller på med min sjätte), och än så länge har alla varit hyllvärmare. Jag är jättenöjd och hoppas att både takten och antalet ska hålla i sig.

Böcker lästa hittills;

Shadows in the Silence av Courtney Allison Moulton, i bokhyllan sedan feb 2013
Storm Glass av Maria V. Snyder, i bokhyllan sedan dec 2013
Sea Glass av Maria V. Snyder, i bokhyllan sedan dec 2013
Spy Glass av Maria V. Snyder, i bokhyllan sedan dec 2013
 In a Handful of Dust av Mindy McGinnis, i bokhyllan sedan dec 2014

Jag hoppas att det går bra för er andra också, och kommentera gärna och berätta vilken/vilka
hyllvärmare ni läst/läser hittills. :)

4 kommentarer:

  1. Svar: Taack, Petra! :D Jag älskade också Supernaturalfigurerna! Så himla söta :D

    Oj, det var länge sedan du fick ett paket. Vad tråkigt... :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så söta! :)
      Ah, det är lite tråkigt faktiskt.. :/

      Radera
  2. Shit va många du hunnit med! Jag har inte hunnit med nån än, läser dock två just nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att den här utmaningen var bra för min takt, jag är jättetaggad på att läsa just nu. Och jag har så många olästa böcker att det behövs.. :) Hoppas du gillar dina två, och att du blir klar med dem snart. :)

      Radera