lördag 22 augusti 2015

Book Haul #137


Slasher Girls and Monster Boys av April Genevieve Tucholke mfl.
Legacy of Kings av Eleanor Herman

 

Eldtronen av Rick Riordan - Ett stort tack till Modernista för recexet!

Tre böcker har jag fått hem under veckan som gått och jag ser väldigt fram emot att läsa alla. Eldtronen har jag väldigt höga förväntningar på, Legacy of Kings har jag bara hört bra saker om, och Slasher Girls and Monster Boys innehåller berättelser av flera av mina favoritförfattare så den ska bli väldigt spännande att läsa. Jag vill liksom kasta mig över alla nu på en gång.. 

Har du, eller vill du, läst någon av böckerna? Och vad tyckte du i såna fall?

6 kommentarer:

  1. Eldtronen vill jag läsa! :) Sen väntar jag antagligen på vad du kommer att tycka om de två andra, oftast brukar sådant du gillar hamna på min TBR också ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eldtronen har jag sjukt höga förväntningar på, hoppas att vi båda kommer att tycka om den. Och tack, vad roligt. Slasher Girls & Monster Boys var superbra, så att du vet. ;)

      Radera
  2. Slasher Girls and Monster Boys har jag som e-bok så tanken är väl att läsa den i alla fall

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskade den, så hoppas att även du kommer att göra det. :)

      Radera
  3. Jag vill läsa Eldtronen! Sedan är jag lite små-intresserad av The Legacy of Kings också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då hoppas jag att du får läsa den snart. Och att du tycker om den. Eller kanske båda. :)

      Radera