lördag 1 augusti 2015

Book Haul


I Hunt Killers av Barry Lyga
Game av Barry Lyga
Blood of My Blood av Barry Lyga

 

Oblivion av Kelly Creagh
Gyllene Sonen av Pierce Brown - Ett stort tack till Norstedts för recexet!!

Dessa böcker har jag fått hem under veckan som gått. Jag håller på att läsa Jasper Dent trilogin av Barry Lyga för tillfället och älskar den. Ser dessutom oerhört mycket fram emot att äntligen på läsa Oblivion, samt att få läsa Gyllene Sonen eftersom jag avgudade Rött uppror. 

Har du eller vill du läsa någon av böckerna? Och vad tyckte du i såna fall?

2 kommentarer:

  1. Åh har Gyllene Sonen släppts nu?! Den har jag helt missat, måste få tag på ett ex snarast :) Vill läsa nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den släpptes i slutet av juli, tror jag. Ser iallafall så mycket fram emot att läsa den, och hoppas att du får ett ex snarast. :)

      Radera