lördag 16 april 2016

Book Haul


Demigods and Magicians av Rick Riordan
Air Awakens av Elise Kova
The Novice av Taran Matharu


Flamecaster av Cinda Williams Chima
The Mirror King av Jodi Meadows
The Glittering Court av Richelle Mead


Alight av Scott Sigler
Murder of Crows av Anne Bishop
Vision in Silver av Anne Bishop
This Is Where the World Ends av Amy Zhang

Den här veckan har det trillat in en hel del nya böcker och jag är sjukt sugen på att läsa alla. Så pass mycket att jag nu lider av beslutsångest för att jag inte vet vart jag ska börja. Har iallafall läst This Is Where the World Ends, och tyckte mycket om den. Och påbörjat The Glittering Court lite smått, men det är så svårt för jag vill helst läsa alla böckerna NU!

Vilken bok skulle du ha börjat med? Har du läst, eller vill du läsa, någon av böckerna?
Vad tyckte du i såna fall?

12 kommentarer:

  1. Shit jag har nog inte hört talas om någon av dessa böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej så är det ju ibland. ;)

      Radera
  2. Kul att du gillade This Is Where the World Ends, har den markerad som "Want to read" på GR men varit lite tveksam då flera av mina vänner där har gett den sisådär i betyg/recension...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att om inte annat så är den värd att läsa bara på grund av språket. Den var lite för förutsägbar för min del, men jag uppskattade ändå själva berättelsen. Har du läst Falling into Place? För den är ännu bättre... :)

      Radera
  3. Åh vad många fina böcker! Har varit så sugen på att läsa både Air Awakens och The Novice, de verkar så bra :) Jag tyckte att Murder of Crows var jättebra! Hoppas du gillar alla dina nya böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också väldigt nyfiken på båda. Och hade tänkt spara Murder of Crows ett tag (för att jag inte ska behöva vänta så länge på femte boken sen), men jag kunde helt enkelt inte hålla mig. Läser den just nu, och även om jag bara är några kapitel in, så ÄLSKAR jag den! :) Åh, och tack så mycket. :)

      Radera
  4. Åh härliga inköp! Men förstår helt beslutsångesten. jag kan också känna så ibland. Har mycket bra som jag vill läsa nu, nu, nu haha XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja. Och sen spenderar jag timmar att virra omkring och klappa på böckerna innan jag bestämmer mig. Istället för att bara ta någon på en gång... Åh, boknördsproblemen.. <3 :P

      Radera
    2. Oh ja haha! Boknördsproblem är min vardag XD

      Radera
  5. Shit vilka godingar du har fått hem! Är så himla svårt välja då man ska börja på nästa bok:)

    SvaraRadera