lördag 4 juli 2015

Book Haul + semester?


Emmy & Oliver av Robin Benway
My Heart and Other Black Holes av Jasmine Warga


Charmed av Michelle Krys
The Isle of the Lost av Melissa de la Cruz
Powerless av Tera Lynn Childs & Tarcy Deebs


This Shattered World av Amie Kaufman & Meagan Spooner
A Book of Spirits and Thieves av Morgan Rhodes

Dessa böcker har jag fått hem under de senaste veckorna. Emmy & Oliver, My Heart and Other Black Holes och The Isle of the Lost har jag läst, och tyckte mycket om alla. Resten ser jag fram emot att läsa snarast, men kanske allra helst A Book of Spirits and Thieves.

Igår började min semester och eftersom både uppdateringen och läslusten varit lite sisådär den senaste tiden så funderar jag på att ta lite semester från bloggen också. Jag kommer förmodligen fortfarande att uppdatera, men inte lika ofta. Eller så blir det tvärtom, och jag både bloggar och läser för fullt. Vi får väl se, helt enkelt. Men så att ni vet vart jag tar vägen om jag försvinner. Och i såna fall så passar jag på att önska alla en trevlig sommar! :)

8 kommentarer:

  1. Semester kan vara skönt ibland, även från blogg. Jag har dragit ner på bloggen ganska mycket i år för min hälsas skull och det har varit väldigt skönt att blogga villkorslöst! Men jag saknar det så klart ofta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland behöver man nog en liten paus. Om inte annat så för att hämta nya krafter. :)

      Radera
  2. Ja det måste man göra! Jag har oxå dragit ner nu under sommaren. man måste prioritera, sommaren är ju så kort! Bättre att skriva när man känner för det istället för att man måste! Trevligt sommar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller helt med. Och tack detsamma, jag hoppas att du har en underbar sommar. :)

      Radera
  3. Känner också att jag kanske tar en liten paus i sommar, min läs och blogglust har inte heller varit på topp de senaste veckorna, men förhoppningsvis blir det bättre om man får komma bort från det lite. Hoppas du får en jättefin sommar Petra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns faktiskt skönt med lite paus sådär. Hoppas att din lust kommer tillbaka snart och att du får en underbar sommar! <3 :)

      Radera
  4. I hope you have a great vacation, Petra! I've basically been taking a break from blogging for a while now and sometimes it can be a good thing. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks sweetie, and I hope you have a great summer. :)

      Radera