söndag 18 december 2016

Book Haul


Uppstigningens brunn del 1 av Brandon Sanderson - Stort tack till Modernista!
Astrid av Kim W. Andersson - Stort tack till Apart förlag!


En väktares bekännelser av Elin Säfström - Tack Jamie! <3
Of Fire and Stars av Audrey Coulthurst


Marked in Flesh av Anne Bishop
Crystal Storm av Morgan Rhodes

Jag har fått hem så många lockande böcker på sista tiden. Of Fire and Stars har jag hunnit läsa, och Marked in Flesh håller jag på med nu. Båda är <3! En väktares bekännelser har jag varit nyfiken på länge, och fick ett ex av Jamie eftersom hon hade två. Tack så mycket! Crystal Storm är en oerhört efterlängtad seriefortsättning, och en jag tänker läsa ganska så snarast. Dessutom fick jag fina, fina Astrid av Apart förlag, vilket jag är överlycklig över. Samt första delen av Uppstigningens brunn av Modernista, där jag planerar att läsa båda böckerna under julledigheten.

I övrigt så har jag pluggat som en tok, men är nu i princip klar. Det enda jag har kvar är min muntliga examination på tisdag. Så håll tummarna! :) Planerar att göra i ordning min årssammanfattning till bloggen under veckan så att det är klart. Sedan väntar jul, två veckors ledighet och förhoppningsvis en massa läsande. Vilket jag tycker att jag är värd nu!

Har du läst, eller vill du läsa, någon av böckerna? Vad tyckte du i såna fall?

6 kommentarer:

  1. Astrid vill jag gärna läsa. Den verkar cool :)

    Ser fram emot din årssammanfattning :) jag ska också gör sen i år :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har riktigt höga förväntningar på Astrid. Har snabbläddrat igenom lite, och illustrationerna är så snygg! :)
      Kul, jag gillar årssammanfattningar, så nu ser jag fram emot din också. :)

      Radera
  2. What a great book haul! I really enjoyed Of Fire and Stars ^_^ Hope you love these books!

    Brittany @ Brittany's Book Rambles

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kommer gilla En väktares bekännelser :)

    SvaraRadera