tisdag 27 december 2016

Christmas Haul, Through the Woods & FairyLoot

Nu har jag mycket att visa upp. Fick en del böcker i julklapp, både av syrran och lite paket från mig själv som jag beställde på Black Friday. Gjorde dessutom ett julklappsbyte med bästa Jamie, och är så glad över mina saker! <3 Sen fick jag hem seriealbumet Through the Woods strax före jul, plus att min FairyLoot box för december kom idag. Så nu blir det böcker! :)


Julklappsbyte med Jamie! <3 
School for Sidekicks av Kelly McCullough, ljus, tomte, julkort, bokmärke, te, nagellack, kreditkortshållare och godis. Plus att Jamies mamma gör finaste sakerna nånsin. Tack igen!


Unnatural Deeds av Cyn Balog
This is Our Story av Ashley Elston
The Steep and Thorny Way av Cat Winters

 
Double Down av Gwenda Bond
The Call av Peadar O´Guilin
Relentless av Tera Lynn Childs & Tracy Deebs


Dream On av Kerstin Gier
Defending Taylor av Miranda Kenneally
Return to the Isle of the Lost av Melissa de la Cruz


Batgirl, vol 1: The Darkest Reflection av Gail Simone
The Wicked + The Divine, vol 1: The Faust Act av Kieron Gillen
Monstress, vol 1: Awakening av Marjorie Liu
Wonder Woman, vol 2: Guts av Brian Azzarello


The Sleeping Prince av Melinda Salisbury
A Torch Against the Night av Sabaa Tahir
Through the Woods av Emily Carroll

FairyLoot boxen bestod av;
Boken Flashfall av Jenny Moyer (med brev från författaren, bokmärke & en signerad bookplate)
Ett sample av Way Down Dark av J.P. Smythe
Julkort + månadens FairyLoot kort
Citat posters från Red Rising + The Long Way to a Small, Angry Planet
Print poster på killarna i The Lunar Chronicles
Bokmärke från Amie Kaufman & Meagan Spooners Starbound trilogi
Kryptonite badsalt
Pins från Red Rising (Sevro!!)
En Stormtrooper Popfigur
Rymdstrumpor


Jag är superöjd med allt, och ser fram emot att läsa lite. Frågan är bara var jag ska börja någonstans?! :)

Vad fick du i julklapp?

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint! :) Och jag är så glad att du tyckte om ditt paket, det var väldigt roligt att göra julklappsbytet! :) Personligen tycker jag du ska börja med School for Sidekicks bara för jag tyckte den verkade så intressant och vill gärna veta vad du tycker om den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättekul med ett julklappsbyte. Väldigt bra intiativ av dig, måste jag säga! :) Jag började faktiskt med Return to the Isle of the Lost, men School for Sidekicks står högt upp på listan. Har varit nyfiken på den länge nu. Och om du också är intresserad ska jag självklart läsa den ganska så snarast. :)

      Radera
  2. Åh vilken drömjul! Underbart med så mycket nya böcker :D
    Vi har inte längre julklappar in min familj. ^^; Men jag fyller precis år så födelsedagsböcker är nog på väg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, det är härligt. Min mamma har pratat om att sluta med julklappar, men jag och syrran vägrar. :P Grattis i efterskott/förskott..? Grattis iaf, och hoppas du får fina födelsedagsböcker! :)

      Radera