måndag 6 augusti 2012

Bookshelf Tour - Del 1

Jag tänkte visa min bookshelf tour i bilder. Först kommer mina bokhyllor (jag har tre) men eftersom det här är en YA inriktad blogg tänker jag bara visa böckerna i den kategorin (alla mina böcker finns listad i en av flikarna ovanför för er som vill se :)).

Först mina hyllor:


Hylla 1 står i sovrummet och innehåller bara YA böcker.


Hylla 2 står i vardagsrummet och innehåller lite YA, deckare, biografier
& mina Kitty och Mary, Lou böcker


Hylla 3 står i datarummet och innehåller chick-lit, deckare och
några biografier.

Sen har jag min Twilight box i en annan hylla i vardagsrummet:

Här är YA böckerna (+ Sookie Stackhouse serien) i vardagsrummet:


Soulless - Gail Carriger
The Forest of Hands and Teeth - Carrie Ryan
Vreden & Återkomsten - L.J. Smith
Uppvaknandet & Kampen - L.J. Smith
Fade - Kailin Gow
Sookie Stackhouse box - Charlaine Harris
Guldkompassen - Philip Pullman
Den skarpa eggen - Philip Pullman
Bärnstenskikaren -  Philip Pullman
Genom dina ögon - Stephenie Meyer
Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer 
När jag hör din röst - Stephenie Meyer 
Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer  
Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer 
Twilightsagan: den officiella illustrerade guiden - Stephenie Meyer 
Twilight: bakom kulisserna - Catherine Hardwicke

kursiv text = oläst





4 kommentarer:

  1. Ahhh, dina bokhyllor är ju att dö för. Den första bilden! Bara YA! Jag dreglar. Åh, bookshelf tours är så fina. Förresten tycker jag mig skåda en Heroes-box. Jag älskar den TV-serien :D

    SvaraRadera
  2. Älskar dina bokhyller! Nu vill jag också göra en bookshelf tour, men skulle vilja ha mer ordning i min först så får väl sortera och greja lite, och fler bokhyllor skulle göra mycket för mina böcker, haha. Men älskar att se bookshelf tours, du har så många fina böcker!

    SvaraRadera
  3. Är ju inte så lite avis på dig nu XD

    SvaraRadera
  4. Snyggaste hyllorna någonsin! Men jag måste fråga, hur får du in Sookie Stackhouseböckerna i boxen? x) Eller är de lästa förresten? För jag har också den boxen, men så fort jag plockade ut böckerna och började läsa några av dem, och de liksom svällde, så som de gör när man öppnar de många gånger, så var det omöjligt att få in alla igen! Verkligen omöjligt. Har inte försökt få in dem i boxen på ett tag visserligen, men jag har svårt att tro att det skulle gå lättare nu.

    SvaraRadera