fredag 10 augusti 2012

Casting Nyheter: City of Bones


Det är nu bekräftat att Jonathan Rhys Meyers (The Tudors, Mission Impossible 3, Match Point) ska spela Valentine Morgenstern i City of Bones.


Jag vet inte riktigt vad jag tycker. För mig är han mest "han från Skruva den som Beckham".
Något som stör mig är att skådespelarna är så unga, eller visst, JRM är 35, nästan samma ålder som Valentine är, men ändå. Jag kan bara inte se honom ha en femtonårig dotter.
Senaste tiden har jag bara blivit besviken över castingen, men vem vet..det kanske blir bra.

Vad tycker ni, är JRM eran Valentine? Hade ni tänkt er någon annan?

2 kommentarer:

  1. Näe! Han är väldigt långt ifrån "min" Valentine. Som du säger så tänker jag bara på den sockersöta killen i beckham filmen. Men det är möjligt att de kan fixa till honom så att han ser mer passande ut...

    SvaraRadera
  2. För mig är Jonathan Rhys Meyers inte Joe från Skruva den som Beckham utan Henry VIII i The Tudors alternativt Louis från August Rush. Nej, inte heller så som jag föreställt mig Valentine.

    Kanske för att jag varit lat i min fantasi, men min Valentine ser mer ut som Jason Isaacs, aka Lucius Malfoy. Haha, är jag förutsägbar eller vad?

    SvaraRadera