tisdag 7 augusti 2012

Bookshelf Tour - Del 4


Lies - Michael Grant
Plague - Michael Grant
Masque of the Red Death - Bethany Griffin
Dearly, Departed - Lia Habel
Unearthly - Cynthia Hand
Hallowed - Cynthia Hand
Sweet Evil - Wendy Higgins
Dirty Blood - Heather Hildenbrand
Cold Blood - Heather Hildenbrand
The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin
The Name of the Star - Maureen Johnson


The Iron King - Julie Kagawa
The Iron Daughter - Julie Kagawa
The Iron Queen - Julie Kagawa
The Iron Knight - Julie Kagawa - Utlånad
Glimmer - Phoebe Kitanidis
The Iron Thorn - Caitlin Kittredge
Wildefire - Karsten Knight
I Am Number Four - Pittacus Lore
The Power of Six - Pittacus Lore
Darkness Before Dawn - J.A. London
Legend - Marie Lu


Shatter Me - Tahereh Mafi
The Killables - Gemma Malley
Jellicoe Road - Melina Marchetta
Imorgon när kriget kom - John Marsden
När natten är som mörkast - John Marsden 
Den tredje dagens kyla - John Marsden
Nu är mörkrets tid - John Marsden   
Så grydde hämndens timme - John Marsden   
I skymningens land - John Marsden 
På andra sidan gryningen - John Marsden 
Ellie: Vingar som bär -  John Marsden 
Fyra dagar fyra nätter - Morgan Matson
Possess - Gretchen McNeil


Törst - Richelle Mead
Fruset Blod - Richelle Mead 
Skuggkysst - Richelle Mead 
Löftet - Richelle Mead 
Andens Kraft - Richelle Mead 
Yttersta Offret - Richelle Mead 
Bloodlines - Richelle Mead  
The Golden Lily - Richelle Mead
Incarnate - Jodi Meadows
The Glimpse - Claire Merle
Cinder - Marissa Meyer


The Night Circus - Erin Morgenstern
Forsaken - Jana Oliver
Forbidden - Jana Oliver
Forgiven - Jana Oliver
Before I Fall - Lauren Oliver
Revived - Cat Patrick
Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
Lola and the Boy Next Door - Stephanie Perkins
Bleeding Violet - Dia Reeves
Slice of Cherry - Dia Reeves
Miss Peregrine's Home for Peculiar Children - Ransom Riggs

kursiv text = oläst

1 kommentar:

  1. Okej, det är helt stört vad fina böcker du har!
    Svar: Jag har inte läst alla Sookie Stackhouseböcker än, men de jag har läst har jag gillat. De är ganska lika serien (men sen blir det fler skillnader hela tiden), i alla fall det som händer med Sookie, i och med att det är henne man följer hela tiden. Jag har märkt att om jag läser flera efter varandra tröttnar jag lite på dem men om jag läser dem när verkligen jag hur lust gillar jag dem mer! Hoppas du kommer tycka om dem :)

    SvaraRadera