måndag 13 augusti 2012

TAG: Om jag hade 500 kr i presentkort

Anna från Reading this World har gjort ett inlägg med en tag som går ut på att man ska berätta
vilka böcker man skulle köpa om man hade ett presentkort på 500 kr.
Jag bestämde att mitt presentkort skulle gälla på Adlibris och dessa böcker skulle jag köpa:




1. Rift av Andrea Cremer
Jag tyckte mycket om Nightshade serien och är väldigt nyfiken
på denna prequel om "the Keepers".









2. Catching Jordan av Miranda Kenneally
En contemporary bok jag bara hört gott om.








3. A Midsummer's Nightmare av Kody Keplinger
Också en contemporary bok. Jag har länge velat läsa Kody Keplingers
böcker och allra helst denna.









4. Innocent Darkness av Suzanne Lazear
Steampunk och fairies. Behöver jag säga mer?








5. Skylark av Meagan Spooner
En dystopi med steampunk och fantasyinslag. Verkar väldigt
intressant och förmodligen den bok jag helst vill ha.







Slutsumman blev 515 kr och även om det är lockande så dröjer det nog innan jag gör en
ny beställning. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar