lördag 10 november 2012

Book Haul

Jag har fått hem 6 böcker under veckan, och det verkar som att jag har övergivit mitt köpförbud. ;)

Först fick jag hem Deity av Jennifer L. Armentrout, men eftersom den är hos
min syster får ni bara en vanlig bild av den.


Sen gjorde jag en liten Adlibris beställning och fick hem dessa böcker:


Wings of the Wicked av Courtney Allison Moulton
Jag älskade första boken och orkade inte vänta längre på att få läsa fortsättningen.

Jag köpte även
The Beautiful Creatures Complete Collection av Kami Garcia & Margaret Stohl
(som jag först såg i ett inlägg hos Tessan ).




Visst är den fin? 
Jag hoppas förstås verkligen att jag kommer att tycka om böckerna också.. :)

4 kommentarer:

  1. Deity får jag hem på måndag, taggad till max!! Wings of the Wicked är awesome ;) Och den där boxen alltså, så snygg! Har varit sugen på att köpa den länge, synd bara att jag är helt pank :/ Hoppas du gillar allt du fick hem i veckan!

    SvaraRadera
  2. BOXEN ÄR SÅ JÄVLA FUCKIN' FIN ATT JAG DÖR!!! Är så avis på dig men jag har de tre första som häftade istället. De är jättefina men de inbundna kommer alltid att vara snyggast!! :)

    SvaraRadera
  3. Boxen var ju bara alldeles för underbar! Trots att jag redan äger Beautiful Creatures i paperback vill jag ha den här!:D

    SvaraRadera