söndag 18 november 2012

Top 5 Sundays - Book Series With the Best Covers Overall!


Top 5 Sundays anordnas av Larissa från bloggen Welcome to Larissa's Bookish Life.
Varje söndag har ett nytt tema, och idag är det:
Book Series With the Best Covers Overall!



1. Shadow Falls serien av C.C. Hunter
Jag älskar Shadow Falls seriens omslag, första och sista bokens omslag är 
mina favoriter. Dessutom är dem ännu finare i verkligheten!



2. Fallen serien av Lauren Kate
Jag har inte läst böckerna och tror inte att jag kommer göra det, men omslagen
är så otroligt fina att jag ibland vill köpa böckerna enbart därför.



3. The Infernal Devices av Cassandra Clare
Jag gillar de två första omslagen, men jag fullkomligen älskar det sista.
Clockwork Princess har ett av de finaste omslagen någonsin!



4. The Hush, Hush Saga av Becca Fitzpatrick
Jag älskar omslagen till de tre första böckerna, tyvärr är inte omslaget till Finale
speciellt fint och därför hamnar The Hush, Hush saga på en fjärde plats.



5. Night Creatures serien av Marianne de Pierres
Väldigt vackra och speciella omslag, älskar dem!

4 kommentarer:

  1. Åh gud vad jag älskar omslagen till "Fallen-serien!" Fast tror inte heller jag kommer läsa den :)

    SvaraRadera
  2. Älskar omslagen till Night Creatures, speciellt de två första :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack! Vad glad jag blir när du säger att du gillar mina videor! :D

    SvaraRadera
  4. Tror att jag har velat läsa "Burn Bright" i snart två år, MEN ICKE! De finns fan inte att beställa vart jag än vänder mig -.-

    SvaraRadera