lördag 12 september 2015

Book Haul #139


A Curious Tale of the In-Between av Lauren DeStefano
The Creeping av Alexandra Sirowy
The Rest of Us Just Live Here av Patrick Ness


Röd drottning av Victoria Aveyard - Ett strot tack till Modernista för recexet!
Uppstigandet av Karen Bao

Den här veckan har jag fått hem tre väldigt efterlängtade boksläpp i A Curious Tale of the In-Between, The Creeping (vilken jag läser just nu) och The Rest of Us Just Live here, samt ett superfint recex av Röd drottning. Jag har redan läst den på engelska (recension här), men ser fram emot att läsa den igen. Sist men inte minst så såg jag att jag var citerad i pocketversionen av Uppstigandet och var givetvis tvungen att köpa ett ex. Ett stort tack till Modernista för både recexet och citeringen, och jag ser så fram emot att läsa alla dessa böcker.

Har du, eller vill du, läsa någon av böckerna? Och vad tyckte du i såna fall?
 

6 kommentarer:

  1. Åh, jag är ju också citerad!!! Min första citering! :) jag måste ju bara köpa den där pocketboken nu ju!! Coolt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt! Ja, det måste du ju självklart göra! Grattis! :)

      Radera
  2. Jag är väldigt nyfiken på The Rest of Us Just Live Here! Ska bli roligt att se vad du tycker om den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, jag med. Har så höga förväntningar på den. :) Tack. :)

      Radera
  3. It's so cool that you were quoted!

    I'm very interested in The Creeping and The Curious Tale Of The In Between, hope you enjoy them! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, yes. I think it's pretty cool as well. ;) And thanks, I loved both The Creeping and A Curious Tale of the In-Between, so I'll definitely recommend them. :)

      Radera