lördag 18 oktober 2014

Book Haul


Snow Like Ashes av Sara Raasch
UnDivided av Neal Shusterman


Glory O'Brien's History of the Future av A.S. King
The Cure for Dreaming av Cat Winters

Dessa böcker har jag fått hem under veckan som gått. Jag har hunnit med att läsa Glory O'Brien's History of the Future, och jag älskade den. Ser väldigt fram emot de andra tre med, men allra helst UnDivided (vilken jag måste vänta lite med eftersom jag vill läsa om resten av serien först och har lånat ut Unwind till min syster).

Har du läst, eller vill du läsa någon av böckerna? Och vad tyckte du om du läst någon?

4 kommentarer:

  1. Hade problem med att skicka en kommentar igår, så hoppas det nu fungerar. Jag vill läsa alla fyra vid något skede, men mest ser jag nog fram emot Snow Like Ashes och The Cure for Dreaming :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var väldiga problem med att kommentera igår. Jättestörigt. :/ Snow Like Ashes har jag precis läst ut, och den var jättebra..även om jag hade problem med de första 100 sidorna. Ett tips är att läsa 0.1 boken först, tyckte att det blev mer spännande då (och länken till den finns gratis på GR). :) The Cure for Dreaming står näst på tur nu för mig. Hoppas du kommer att tycka om dem. :)

      Radera
    2. Åh, tack för tipset. Ska komma ihåg att läsa 0.1 innan :)

      Radera
    3. Det var först tänkt att den skulle vara en prolog, och jag tyckte iallafall att historian blev lite mer spännande efter att jag läst den. :)

      Radera