söndag 5 oktober 2014

The Book Gif Tag

Jag blev taggad av Nobody på The Story Goes att göra The Book Gif Tag (thanks for the tag sweetie :)), vilket går ut på att personen som taggar en ger en lista på 10 böcker, och sedan ska man matcha sina känslor och/eller första intryck till varje bok med en Gif. 

* = Böcker som jag inte har läst än
 
1. I'll Give You the Sun av Jandi Nelson*



2. The Blood of Olympus av Rick Riordan*



3. Delirium av Lauren Oliver


 
4. Two Breaths Too Late av Rochelle Maya Callen*


 
5. The Fault In Our Stars av John Green


 
6. Divergent av Veronica Roth


 
7. Mockingjay av Suzanne Collins


 
8. The Selection av Kiera Cass


 
9. Eleanor and Park av Rainbow Rowell



10. Rites Of Passage av Joy N. Hensley*


Till sist så taggar jag;


Och era böcker är:

Enclave av Ann Aguirre
Obsidian av Jennifer L. Armentrout 
Unspoken av Sarah Rees Brennan
Clockwork Angel av Cassandra Clare
The Maze Runner av James Dashner
The Immortal Rules av Julie Kagawa
Throne of Glass av Sarah J. Maas
Shatter Me av Tahereh Mafi
Vampire Academy av Richelle Mead
The Kiss of Deception av Mary E. Pearson

10 kommentarer:

  1. Herregud vilken rolig tagg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vad bra. Jag ser fram emot dina svar. ;)

      Radera
  2. Åh vilken kul tagg! Det tar nog några dagar för mig att knåpa ihop någonting bra, men göras ska det i alla fall! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra, jag ser fram emot inlägget! :)

      Radera
  3. Haha vad kul! Tack för taggen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod. ;D Jag ser fram emot dina svar. :)

      Radera
  4. Haha I love it! So glad you did this and epic picks for Blood Of Olympus! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, thanks. And thanks for the tag. I might've gone a little overboard with The Blood of Olympus, but it was impossible to chose just one. :)

      Radera
  5. Super kul tagg!! :) Tack så mycket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, jag ser fram emot dina svar. :)

      Radera