tisdag 21 oktober 2014

Top Ten Tuesday - New Series I Want To Start


Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday.
Här ger man sin Topp 10 i veckans valda ämne som denna vecka är:
Top Ten New Series I Want To Start (new..let's say within the last year or two)


10. The Jinni Wars av Amber Lough
9. The Goddess War av Kendare Blake
8. The Dark Elements av Jennifer L. Armentrout


7. The Mapmaker's Trilogy av S.E. Grove
6. Age of Legends av Kelley Armstrong
5. Death Sworn av Leah Cypess


4. Avalon av Mindee Arnett
3. Lockwood & Co. av Jonathan Stroud
2. Prisoner of Night and Fog av Anne Blankman


1. The Worldwalker Trilogy av Josephine Angelini

6 kommentarer:

  1. Oh jeez I want to read so many of these! Anitgoddess and Fire Wish both almost made my list because I need to read them!

    Anyways lovely list. I can't recommend anything because I too haven't read any of these!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Both seems great, and I don't know why I haven't picked them up yet. Especially Antigoddess, since I love the Anna books. Here's to hoping we'll both read, and like, them very soon-ish. :)

      Radera
  2. Brilliant picks. You've chosen so many series I am dying to read - Dark Elements, Death Sworn and Prisoner of Night and Fog especially. I hope you can get to some of these soon :) Here's my TTT.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, and thanks for stopping by. :)

      Radera
  3. Visst ja, Angelini har kommit med nytt, spännande! Avalon föll på mållinjen på min lista.
    Sv: oj, var inte nådig kritik om Nil. Lät plötsligt inte lika lockande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, jag ser fram emot båda, men det kommer alltid andra böcker emellan. :)
      sv: Ah, jag fick faktiskt lite dåligt samvete efter att jag hade kommenterat. Jag ville ju inte förstöra för dig. Men ärligt talat så är den faktiskt inte särskilt bra eller. Men som sagt, jag hoppas att du gillar den mer om du läser den. :)

      Radera