lördag 21 mars 2015

Book Haul


The Orphan Queen av Jodi Meadows
The Winner's Crime av Marie Rutkoski


The Storyspinner av Becky Wallace
Red Queen av Victoria Aveyard


Vanishing Girls av Lauren Oliver
Everything That Makes You av Moriah McStay

Dessa böcker har jag fått hem under veckan som gått. Jag har läst The Winner's Crime, vilken jag älskade, och jag håller på med Vanishing Girls, vilken jag hoppas ska leva upp till mina förväntningar. I övrigt så var det länge sedan jag var så här nöjd över en book haul, och jag ser verkligen fram emot att läsa alla böckerna.

Har du, eller vill du, läsa någon av böckerna? Och vad tyckte du i sådana fall?

4 kommentarer:

  1. The Storyspinner sounds really good but I haven't picked it up yet, mostly I love the title! Vanishing Girls was a little disappointing to me but mostly just because it was one of those cases where I didn't really connect with the characters.

    Hope you enjoy your haul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm having such high hopes for The Storyspinner, and I agree with the title. :) I'm sad to hear that Vanishing Girls was a disappointment for you, especially since I loved, loved, loved it. :) And that ending! But I also know how hard it is when you can't connect with the characters. :/
      Thank you sweetie. :)

      Radera
  2. Såg dina recensioner på The Winner's Crime och Vanishing Girls på Goodreads och vill nu jättegärna läsa dem! Vad kul att du köpte Red Queen. Jag gillade den riktigt mycket och jag hoppas att du också gör det och att du gillar de andra böckerna med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, men du måste läsa dem. Båda var så oerhört bra! Men kanske mest Vanishing Girls.. :) Ah, jag var ju tvungen att ge Red Queen en chans när jag såg att du tyckte så mycket om den. Och tack så mycket! :)

      Radera