tisdag 31 mars 2015

Top Ten Tuesday - Books You Recently Added To Your To-Be-Read List


Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday.
Här ger man sin Topp 10 i veckans valda ämne som denna vecka är:
Top Ten Books You Recently Added To Your To-Be-Read List


10. The Sky is Everywhere av Jandy Nelson
9. Bits & Pieces av Jonathan Maberry
8. Firewalker av Josephine Angelini


7. The Throne of Fire av Rick Riordan
6. The Isle of the Lost av Melissa de la Cruz
5. A Whole New World av Liz Braswell


4. Powerless av Tera Lynn Childs & Tracy Deebs
3. The Dead House av Dawn Kurtagich
2. Vengeance Road av Erin Bowman


1. Legacy of Kings av Eleanor Herman

Plus några böcker som jag längtar efter, men som inte fått ett omslag än; The Winner's Kiss av Marie Rutkoski, The Mirror King av Jodi Meadows, A Darker Shade of Magic #2 av V.E. Schwab
och Maps of Fate av Maggie Hall

4 kommentarer:

  1. Himlen börjar här måste du läsa! Den är så vacker och sorglig. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, ja. Den är jag väldigt intresserad av att läsa, allra helst eftersom jag verkligen gillade I'll Give You the Sun. Kul att höra att du tyckte om den, och jag hoppas att få chans att läsa den i år. :)

      Radera
  2. Kände inte igen en enda titel här. Eller jo, Jandy Nelson såklart även om jag ännu inte läst nått av henne. Det finns alltså galet mycket spännande böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör det? Det enda negativa är ju att man aldrig kommer att hinna läsa alla. :)

      Radera